קניית מוצרים באינטרנט, גאדג'טים וטרנדיים

רכישת מוצרים באינטרנט היא דרך מצוינת להשיג את כל הגאדג'טים והסחורות העדכניות ביותר. האינטרנט עשה את זה קל יותר למצוא כל דבר שאתה רוצה ועם כל כך הרבה אתרים זמינים, גם אם אתה מחפש משהו ספציפי יהיו הרבה מקומות למצוא אותו. הנה כמה טיפים לקניית מוצרים באינטרנט:

קניית מוצרים באינטרנט, גאדג'טים ודברים טרנדיים

 

כאשר אתה קונה פריטים וגאדג'טים באינטרנט, תרצה לוודא שהמוצר קיים במלאי. אם זה לא זמין, יהיה לך בזבוז זמן ואנרגיה בניסיון לרכוש משהו שלעולם לא היה אמור להישלח החוצה. זכור שייתכן שחלק מהמוצרים יהיו זמינים רק בתקופות מסוימות של השנה או במהלך מבצעים מיוחדים. חלק מהאתרים מציעים גם מכירות בימים מסוימים בשבוע או בחודש אז שימו לב לאלו!

אם יש מספר מוכרים המציעים את אותו פריט במחירים שונים, בדוק את דירוג שירות הלקוחות שלהם לפני קבלת החלטה סופית מי צריך לקבל את הכסף שלך (או מספר כרטיס האשראי).

איך קונים מוצרים באינטרנט?  כיצד למצוא פריטים באתרי אינטרנט?  איך להשוות מחירים?  קבלת העסקאות הטובות ביותר באינטרנט, כולל משלוח חינם והימנעות מעמלות אילו סוגי פריטים זמינים באינטרנט?

גאדג'טים, ביגוד, רהיטים ומכוניות הם רק חלק מהפריטים שתוכלו למצוא באינטרנט. כל מה שאתה יכול לחשוב עליו כנראה זמין למכירה באינטרנט.

קניות מקוונות הן דרך מצוינת לחסוך כסף מכיוון שקל להשוות מחירים במקום אחד במקום צורך לבקר בכמה חנויות שונות באופן אישי או בטלפון. תהיה לך גם גישה לאפשרויות רבות יותר מאשר אם היית מוגבל על ידי השטח והמשאבים המוגבלים של החנויות הפיזיות (כלומר, עובדים).

עם כל כך הרבה מגוון זמין בכל שעה ביום או בלילה – ולעתים קרובות במחירים נמוכים יותר מחנויות לבנים וטיט – זה קל לצרכנים היום שרוצים משהו חדש מתחת לעץ חג המולד שלהם השנה בלי שום טרחה!

היכן ניתן למצוא מוצרים זולים באינטרנט?

 

חנויות מוזלות: אלו מקומות נהדרים למצוא סחורה זולה. לעתים קרובות יש להם מבצעים על פריטים שישבו בחנויות שלהם במשך חודשים, או אפילו שנים!

מכירות פומביות מקוונות: לעתים קרובות אתה יכול להשיג כמה עסקאות ממש טובות על מוצרים יד שנייה דרך אתרי מכירות פומביות מקוונות כגון eBay. אם אינך בטוח כמה שווה משהו, נסה לחפש אותו בגוגל לפני הגשת הצעות מחיר – תוכל לראות מה אחרים משלמים עבור פריטים דומים ותוכל לקבל החלטה מושכלת אם הצעת המחיר שלך סבירה או לא (או נמוך מדי).

חנויות אלקטרוניקה: אם אתה מחפש במיוחד מוצרי אלקטרוניקה כמו מחשבים או טלוויזיות, סביר להניח שקמעונאים אלקטרוניים יהיו ההימור הטוב ביותר שלך מכיוון שהם מתמחים במכירת סוגים אלה של מוצרים במחירים תחרותיים. עם זאת, אם יש משהו אחר ברשימת הקניות שלך כמו ביגוד או אביזרים, בחר במקום זאת בחנויות כלבו מכיוון שהן נוטות להציע תמורה טובה יותר מחנויות מיוחדות בעת רכישת פריטים מרובים בו זמנית

איך למצוא את העסקאות הטובות ביותר על סחורה?

 

הדרך הטובה ביותר למצוא את העסקאות הטובות ביותר על סחורות היא באמצעות אתר השוואת מחירים. אתרים אלו משווים מחירים מחנויות מקוונות רבות ושונות ויכולים לעזור לכם למצוא את המחיר הזול ביותר למוצר. אתה יכול גם להשתמש באתרים אלה כדי לראות אם יש הצעות מיוחדות זמינות על מוצרים שאתה מעוניין לקנות, כגון משלוח חינם או כסף נוסף על ההזמנה שלך אם אתה משלם עם PayPal (זה נקרא "קאשבק").

לאחר שמצאת פריט שנראה כאילו הוא שימושי לצרכים שלך, בדוק אתרים אחרים שמוכרים דברים דומים במחירים שונים. אם לחנות אחת יש מחירים נמוכים משמעותית משל אחרת, לכו על האפשרות הזולה יותר!

אולי תרצה גם לנסות לחפש מציאות – זה אומר להסתכל במקום מקומי במקום לקנות דברים באינטרנט, כך שלא יתווספו עלויות דמי משלוח על מה שאנו משלמים לכל פריט שנקנה; עם זאת, זה לוקח זמן ומאמץ שלאנשים רבים אין, ולכן לרוב בסופו של דבר רוכשים פריטים דרך האינטרנט במקום זאת, כי הדרך הקלה/נוחה יותר מבלי שתהיה מעורבת יותר מדי טרחה לוודא שהכל יעבור בצורה חלקה בכל שלב במהלך התהליך לפני קבלת נמסר מיד לאחר ביצוע הזמנה באינטרנט.

איך משווים מחירים של אותו מוצר?

 

כשאתה מחפש לקנות מוצר, הקדיש זמן מה לעשות השוואה. אתרי השוואת מחירים מעולים כדי לקבל מושג מה מחיר השוק עבור מוצרים דומים.

גוגל היא גם מקום טוב להתחיל בו; קל מספיק לחפש "שם מוצר" + site:ebay או site:amazon או site:etsy (וכן הלאה). אתה יכול גם להשתמש ב"כלי ההשוואה" של גוגל שופינג אם לא אכפת לך לראות רק תוצאות של קמעונאים ספציפיים (אם כי זה מקשה על הרמאים). אם כל השאר נכשל, נסה לחפש ב-eBay עצמו – בטוח יש שם משהו!

איך אני יכול לקבל משלוח חינם בקניית מוצרים באינטרנט? אם אתה מעוניין לקבל משלוח חינם על מוצרים, יש  דרכים רבות לעשות זאת. משלוח חינם זמין בדרך כלל כאשר הפריט שאתה רוכש עומד בדרישות מסוימות. לדוגמה: למוצר יש דרישת מחיר מינימלית (כגון $50). המוצר שוקל מעל כמות מסוימת (כמו 5 פאונד). המוצר עולה יותר מסכום מסוים ($100)

האם יש עמלות כלשהן הקשורות לקניית מוצרים באינטרנט? ישנם מספר סוגים שונים של עמלות שאתה עשוי להיתקל בהן בעת רכישת מוצרים באינטרנט. הנפוצים ביותר כוללים דמי משלוח, דמי החזרה ודמי שירות אחרים. אתה יכול להימנע מכך על ידי קניות בחיפוש אחר העסקה הטובה ביותר או ביצוע מחקר לפני ביצוע רכישה. אם אתה מחפש לקנות פריטים אז מאמר זה יהיה קריאה טובה. רכישת מוצרים באינטרנט היא קלה. אתה יכול למצוא מגוון רחב של פריטים באינטרנט במחירים תחרותיים, וקמעונאים רבים מציעים הנחות לקונים בפעם הראשונה, משלוח חינם ועסקאות אחרות. כאשר אתה קונה מקמעונאי מקוון, אין עמלות נסתרות.

לפרטים נוספים: